top of page

Sov Godt - 28-dages søvnprogram

Offentlig·16 medlemmer

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Revisionsbyrå i Göteborg frågor

Det dök upp i mitt flöde när jag letade efter hjälp med bokföring till ett litet projekt jag startade nyligen. Jag klickade vidare och hamnade på en sida där det stod Din redovisningskonsult i Stenungsund, vilket gjorde mig lite nyfiken eftersom jag inte hade sett den formuleringen innan. Sidan verkade handla om revisionsbyrå i Göteborg och hade olika delar om redovisning och tjänster kopplade till företag. Jag märkte också att det fanns struktur med olika avsnitt som kändes ganska tydliga att bläddra igenom. Det var inte överdrivet mycket text, mer som korta beskrivningar av vad de gör. Jag försökte förstå om det är något som passar små verksamheter eller mer etablerade bolag. Är det någon här som har tittat närmare på den sidan och fattat hur de jobbar?

8 visninger
Madina Tarin
Madina Tarin
Apr 21

En gång satt jag sent och jämförde olika alternativ för hjälp med ekonomi, mest av ren nyfikenhet. Den sidan du nämner dök också upp bland resultaten och jag bläddrade igenom den ganska snabbt. Det jag reagerade på var att det inte kändes som en överlastad sida, utan mer rakt på sak med vad de erbjuder. Jag såg att det handlade om redovisning och revision kopplat till företag, men det var inte så mycket detaljer om exakta upplägg. Det gav mer en överblick än djup information. Jag sparade den inte, men minns att den var lätt att förstå utan att läsa allt noggrant. Kanske är det därför den känns lite oklar om man vill veta exakt hur de jobbar.

Medlemmer

• Akanksha
    Akanksha
  • Steven Lon
    Steven Lon
  • Rupali Wankhede
    Rupali Wankhede
  • Sia Enko
    Sia Enko
  • Maruvs Maruvs
    Maruvs Maruvs

Magical Deserts